DataLife Engine > Moterų kampelis / Dietos > Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms!

Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms!

Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms!

Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis?

Grikiai ir kefyras – grikių dietos pamatas

Kaip jau supratote, grikių dietos racioną sudaro tik grikiai ir kefyras, todėl ją galima skirti prie griežtų dietų. Grikiai yra vienos sveikiausių ir naudingiausių kruopų. Mitybos specialistai grikius rekomenduoja įtraukti į kiekvieno iš mūsų dienos racioną, nes juose gausu: kalio, jodo, fosforo, geležies, vitaminų.
Taip pat grikiai ypač naudingi žmonėms, kurių padidėjęs kraujospūdis ar kurie serga kepenų ligomis. Grikiai puikiai valo šlakus iš organizmo, o juose esantys vitaminai ir naudingosios medžiagos sustiprina nagus ir plaukus, suteikia jiems žvilgesio ir gyvybingumo. Šios kruopos taip pat lėtina odos senėjimą.
O kefyre gausu kalcio, baltymų ir vitaminų. Jį vartojant, iš organizmo pasišalina šlakai ir toksinai, geriau veikia virškinimo traktas. Todėl grikių ir kefyro sintezė gali padėti ne tik atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, bet ir sureguliuoti žarnyno darbą ir išvalyti kepenis.

Grikių dietos valgiaraštis

Jei norite, kad dieta būtų veiksminga, turite žinoti, kaip taisyklingai jos laikytis. Dietos valgiaraštis visai nesudėtingas. Savaitę laiko galite valgyti grikių košę tiek, kiek norite, svarbu, kad nejaustumėte alkio. Be to, kad grikiai greit nepabostų, per parą galite suvartoti iki litro kefyro.

Tiesa, yra ir šiokių tokių apribojimų.

Turėsite visiškai atsisakyti:
- cukraus,
- druskos,
- prieskonių,
- įvairių padažų ar pagardų.

Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms!

Kefyras taip pat neturi būti riebesnis nei 1 proc. Be to, per dieną turite išgerti ne mažiau kaip 1,5 litro vandens. Jei nesugebate savo ryto įsivaizduoti be kavos ar juodos arbatos puodelio, tai grikių dieta leidžia per dieną jų išgerti ne daugiau kaip vieną puodelį. Tuo tarpu negazuotą mineralinį vandenį ir įvairias žolelių arbatas galite gerti neribotai, žinoma, be cukraus. Paskutinį kartą pavalgyti turite likus 4–5 val. iki miego.

Kaip tinkamai paruošti grikius?

Parai pakanka vienos stiklinės grikių. Iš vakaro juos perplaukite ir užpilkite verdančiu vandeniu (1 stiklinė grikių ir 1,5 stiklinės vandens). Per naktį jie išbrinks ir ryte galėsite jau valgyti, papildomai grikių virti nereikia.
Beje, geriausia, kad kefyrą išgertumėte praėjus pusvalandžiui po grikių valgymo, tačiau jei jums sunku juos valgyti, jie veliasi burnoje, nieko baisaus neatsitiks, jei grikius užsigersite kefyru.

Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms!

Ką daryti, kai šaldytuvas kviečia pas jį užsukti?

Grikių dieta yra pakankamai sudėtinga vien dėl to, kad visą savaitę tenka valgyti tą patį maistą, todėl nenuostabu, kad dažnai kyla mintis apie skanų, gardų maistą. Jei jau taip atsitiko, kad pradėjote jausti, jog neištversite, visada galite sau leisti šiokias tokias išimtis.
Keli džiovinti vaisiai. Juos galite suvalgyti kartu su grikių koše arba atskirai. Šios mažos smulkmenos ne tik primins maisto skonį, bet ir aprūpins jūsų organizmą reikiamu cukraus kiekiu.
Įvairūs vaisiai – 2–3 vienetai. Geriausia tokie, kuriuose nėra daug cukraus, pavyzdžiui, obuoliai. Juos galite dėti į grikių košę, specialistai taip pat pataria valgyti šį vaisių kaip užkandį.
Kopūstų salotos. Jos ne tik puikiai veikia visą virškinimo traktą, bet ir paįvairina mitybos racioną.

Sėkmės :)
[xfgiven_ingredientai]
[xfvalue_ingredientai]
[/xfgiven_ingredientai]



Вернуться назад